Samoleczenie w IT — pomaganie użytkownikom w rozwiązywaniu problemów
Samonaprawa w IT pomaga użytkownikom szybciej rozwiązywać problemy dzięki połączeniu bazy wiedzy i funkcji samoobsługi IT w jednym narzędziu. Dzięki samoleczeniu użytkownicy mogą jednym kliknięciem otworzyć okno czatu z bazą wiedzy i poprosić o pomoc. Najpierw wiedza USU w połączeniu z samoobsługą USU pomaga użytkownikom rozwiązywać problemy. Użytkownicy mogą wysyłać pytania bezpośrednio z okna samoobsługi do bazy wiedzy, a baza wiedzy automatycznie wykryje problem i zapewni użytkownikowi rozwiązanie.
USU Chatbot jest wiodąca zautomatyzowana platforma czatowa na świecie. Użytkownicy mogą używać USU Chatbota do przesyłania zgłoszeń i śledzenia spraw. Użytkownicy mogą rozmawiać z botem, aby uzyskać pomoc, ale także śledzić określone tematy, które są oznaczone żółtym kwadratem, aby uzyskać natychmiastową pomoc. Bot odpowie na problem użytkownika i wyśle odpowiednią akcję.